تاريخ : شنبه 17 آبان 1393برچسب:, | 22:58 | نویسنده : sport-kj
هشتمین شماره از مجله کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخشش تصویر اشکان دژاگه  بر روی جلد این سه ماهنامه در ماه اکتبر به همراه گزارشی مفصل از وی منتشر شد.

17 آبان

1393



ادامه خبر...
تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, | 14:21 | نویسنده : sport-kj
تیم فوتبال وسترن سیدنی با کسب تساوی در خانه الهلال عربستان و به دلیل برتری یک بر صفر در دو دیدار رفت و برگشت، قهرمان رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا شد.
 


ادامه خبر...
گفت وگو با حرفه اي ترين فوتباليست استان
از«پرسپوليس» تا «نوين نوفرست»!
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1393/07/23 شماره انتشار 18809

سيد حسين حسيني- حرفه اي ترين بازيکن فوتبال استان،با اين که حضور در تيم هاي زيادي همچون جوانان پرسپوليس،اميد استقلال، نيروي زميني، مس رفسنجان و ... را در کارنامه دارد به خاطر برخي مشکلات و از سوي ديگر نامهرباني ها در 30 سالگي و در حالي که هنوز قادر به ادامه فعاليت است ، اين روزها به بازنشستگي فکر مي‌کند و از اين دلخور است که خراسان جنوبي بدترين سال خود را از نظر حضور در ليگ هاي معتبر تجربه مي کند، چون نه فقط شانس حضور در ليگ 2 را از دست داديم بلکه در ليگ دسته 3 کشور هم حضور نداريم. او تمام درآمد خود را طي سال هاي حضور در ليگ يک فوتبال کشور حدود 250 ميليون تومان ذکر مي کند که بخش مهمي از آن را در فوتبال استان هزينه کرده است. لطفا" به ادامه خبر بروید ...



ادامه خبر...

 مدیر وبسایت پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی

باسلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان وبسایت پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی:

بنده به عنوان یکی از ورزشکاران و عضو کوچک خانوداه فوتبال استان.خ.ج. و شهرستان بیرجند که ازرده سنی نونهالان و نوجوانان در رشته ورزشی فوتبال و در پست مورد علاقه ام دروازبانی در حال حاضر در تیم پیشگامان بیرجند هستم و بعنوان جوانی که نتوانستم به هدفهایم طوری که خواستم برسم متاسفانه فوتبال این استان و شهرستان دارای حواشی زیادیست و پیشرفت فوتبال این استان نیاز مبرم به وجود منابع مالی و اسپانسرهای قوی مالی دارد و از همه مهمتر وجود یکرنگی و همدلی میان اعضای فوتبالی و مسئولین این استان و شهرستان بیرجند است تا فوتبال این شهر و استان تا بجای روبروز پسرفت کردن پیشرفت کند و متاسفانه امسال در فصل93/94 مشخص نیست ما نماینده ای در لیگ بزرگسالان کشور در دسته2 یا 3 کشورداریم یا نه ؟!!!!؟ امیدوارم حرف های بنده ناراحت کننده نباشد و بنده حدود 3 سالی شده که از طریق فضای اینترنت با ایجاد کانون های هواداران تیم های وحدت خاوران و نوین نوفرست و در حال حاضر با نام پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی خبرهای فوتبالی و ورزشی شهرستان بیرجند و استان خراسان جنوبی و کشور عزیزمان ایران اسلامی را اطلاع رسانی میکنم.

موفق و پیروز و سربلند باشید.
سامانه پیام کوتاه پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی 30002190000074



ادامه خبر...
تاريخ : یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, | 13:54 | نویسنده : sport-kj

فیفا گزارش آنالیز بازی ایران برابر آرژانتین را بر روی وب سایت رسمی خود منتشر کرد. 1 تیر 1393



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, | 18:34 | نویسنده : sport-kj

دانلود بازی ایران و نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ با لینک مستقیم و کیفیت عالی

sy03qs7uido56dndnidu دانلود بازی ایران و نیجریه جام جهانی 2014

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم ایران و نیجریه که در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

جهت دانلود بازی ایران و نیجریه جام جهانی 2014 برزیل به قسمت سمت راست وبسایت پایین لینک دوستان مراجعه کنید.

  


 بخش دانلود فیلم های ورزشی

دانلود بازی ایران ونیجریه جام جهانی 2014برزیل



ادامه خبر...
تاريخ : شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, | 13:2 | نویسنده : sport-kj
بعد از کاسياس و بوفون...
نکونام سومين کاپيتان با‌تجربه جام‌جهاني‌2014
اميرحسين طبسي/ تيم ملي ايران در برزيل چهارمين حضور خود در جام‌جهاني را تجربه مي‌کند و با انتخاب کارلوس کي‌روش در اين دوره جواد نکونام، بازوبند کاپيتاني تيم ملي ايران را به بازو مي‌بندد. به اين‌ترتيب نکونام هم در جمع بزرگاني قرار مي‌گيرد که در جام‌جهاني بازوبند کاپيتاني تيم ملي کشورشان را به بازو بسته‌اند. در فوتبال ايران تا‌کنون 5 بازيکن با بازوبند کاپيتاني حضور در جام‌جهاني را تجربه کرده‌اند. در جام‌جهاني‌1978 پروين در هر 3 بازي ايران بازوبند کاپيتاني را به بازو بست. در جام‌جهاني‌1998‌فرانسه احمدرضا عابدزاده به عنوان کاپيتان اول معرفي شده بود...
 


ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 22:25 | نویسنده : sport-kj

خداحافظي داور ملي استان از دنياي داوري
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/08 شماره انتشار 18539

ابوالفضل عليزاده، داور ملي فوتبال استان در حالي که هنوز يک سال تا پايان سقف داوري فاصله دارد از دنياي قضاوت کناره گرفت. به گزارش خبرنگار ما، عليزاده که سال 78 مدرک داوري درجه يک و سال 87 درجه ملي را کسب کرد سابقه قضاوت در ليگ 2 و 3 فوتبال کشور، ليگ يک و برتر فوتبال ساحلي کشور و مسابقات بين‌المللي فوتبال ساحلي و... را در کارنامه خود دارد.



تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 22:3 | نویسنده : sport-kj

مجيدي: هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/08 شماره انتشار 18539
نويسنده: گروه ورزش

کاپيتان استقلال که 23 سال فوتبال بازي کرد،‌ عصر امروز و پس از بازي با مس کرمان در ورزشگاه آزادي کفش‌هايش را آويخت. او در روز هفتم آبان که هم شماره پيراهنش است، با استقلال وداع کرد. با توجه به اين‌که ديدار استقلال-مس آخرين بازي خانگي استقلال در نيم‌فصل اول است، مجيدي در استاديوم آزادي و در کنار هواداران استقلال براي هميشه از فوتبال خداحافظي کرد. به گزارش ايسنا، در متن خداحافظي فرهاد مجيدي آمده است: «هيچ وقت دوست نداشتم زمان خداحافظي‌ام را از قبل مشخص کنم. مدتي پيش به اين تصميم رسيدم که امروز روز خداحافظي از فوتبال است. از فردا همان جايي مي‌ايستم که شما مي‌ايستاديد. زير برف، يخ، باران و آفتاب سوزان اما اين‌بار من بايد به شما احترام بگذارم و تشکر کنم، درست همان کاري که شما براي من انجام داديد. تمام خاطره‌ها، خوشي‌ها و لحظه‌هاي تلخي که در طول ساليان حضور در استقلال داشته‌ام امروز جلوي چشمانم هستند. تلخ‌ترين خاطره‌ام «4خرداد 1390» است که روي قلبم حک شده و به هيچ‌وجه پاک نخواهد شد. روزي که در مراسم تشييع جنازه ناصرخان شرکت کردم و در بهشت زهرا(س) براي هميشه از وي جدا شدم. به من حق دهيد که با دشواري از اين پيراهن دل بکنم. هر کدام از ستاره‌هاي آن، مدال‌هايي بودند که همه ما به آن افتخار مي‌کرديم. من به بيشتر آرزوهاي فوتبالي خود رسيده‌ام و دوست داشتم با قهرماني در آسيا از فوتبال خداحافظي کنم اما اين امر ميسر نشد. اميدوارم در آينده به تنها آرزوي دست نيافته ورزشي‌ام در کنار هواداران عزيز برسم.»



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, | 19:32 | نویسنده : sport-kj
گزارشي از اردوي يک هفته اي ابومسلم در بيرجند:
تيم فوتبال ابومسلم مشهد يکي از ريشه دارترين تيم هاي فوتبال کشور است که براي همه فوتبال دوستان خراساني شناخته شده است. اما چند سالي است که اين تيم پس از سقوط به دسته اول نتوانست جواز حضور در ليگ برتر را کسب کند، طي اين مدت اين باشگاه از مشکلاتي که عمده آن ها مالي بوده رنج برده است. هفته گذشته «ابومسلم» اردويي يک هفته اي را در بيرجند پشت سر گذاشت. براي آگاهي از وضعيت حضور اين تيم و شرايط تمرين بازيکنان در استان به استاديوم آزادي بيرجند رفتيم. سرمربي به همراه ديگر مربيان و بازيکنان مشغول تمرين در زمين بودند. توپ هايي که يکي پس از ديگري به سمت ...


ادامه خبر...
تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, | 2:39 | نویسنده : sport-kj

صفحه قبل 1 صفحه بعد

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی